Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.01.15 № 44 спеціальна школа № 16 м. Києва включена до складу науково-педагогічних колективів з розроблення програм з корекційно-розвиткової роботи.
З метою забезпечення умов впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес, реалізації творчого потенціалу педагогів та поліпшення якості освіти у навчальному закладі проводиться дослідно-експериментальна робота «Формування інноваційного корекційно- розвивального освітнього простору спеціальної школи», затвердженої наказом Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) № 537 від 10.10.2014 р.
На виконання проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України» 21.02.2017 року на базі спеціальної школи-інтернату № 16 відбувся науково-практичний семінар на тему: «Впровадження у практику діяльності спеціальної школи авторської програми «РОЗВИТОК ПСИХОМОТОРИКИ ТА СЕНСОРНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ» з використанням елементів системи М. Монтессорі» (Підготовчий, 1-4 класи), присвячений висвітленню ходу ІІІ (узагальнюючого) етапу дослідно-експериментальної роботи. Порядком денним передбачено обговорення авторської програми для дітей з порушенням розумового
розвитку.
Отримали гриф Міністерства освіти і науки України (наказ від 26.09.2016 р. №1148 «Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами») та опубліковані на офіційному сайті міністерства авторські програми педагогів СПІ №16:
2016 р. - Молодід А.Б. «Основи кухарської справи» (6-7 класи)
2017 р . - Молодід А.Б. Варіативний модуль допрофесійної підготовки «Крок до успіху» (10 клас).
2016р. - Жук Т.Я. «Розвиток психомоторики та сенсорних процесів у дітей з розумовою відсталістю» (підготовчий, 1– 4 класи);
2017 р. – Мальчевська О.П. “Корекційно-розвиткова робота для дітей з порушенням розумового розвитку: методичні рекомендації на поширення і поглиблення знань з географії у позаурочний час” (6-9 класи),
2017 р. - Дзіядевич Л.Г. Програма з корекційно-розвиткової роботи “Фізика і хімія” (в позаурочний час) для 7-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями.
Електронні посилання на авторські програми педагогів:
Навчальні програми для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/korekczijni-programi.html
Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток психомоторики та сенсорних процесів» (психосоціальний розвиток) для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю. Жук Т.Я., Трикоз С. В.
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Фізика і хімія (в позаурочний час)» для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Дзіядевич Л. Г., Трикоз С. В.).
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Географія» (у позаурочний час) для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями (Мальчевська О. П., Трикоз С. В.).
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
j
2015-09-02 22:03:20w...